Most Třanovice - Nebory

Inženýrské konstrukce

Inženýrské systémy pro stavbu tunelů a mostů jsou obvykle kombinací podepření a individuálně přizpůsobeného bednění. Při plánování je třeba zohlednit rozměry konstrukce, způsob výstavby a postup výstavby.

Při ražbě tunelů má geologie rozhodující vliv na metodu a proces výstavby. Od toho se následně odvíjejí požadavky na bednění tunelů. Podepření se obvykle navrhne jako pojízdný bednicí vůz.

U mostů určují způsob výstavby a tedy i řešení bednění geografické okrajové podmínky. Vrchní stavby se budují na podpěrných konstrukcích metodou postupného vysouvání, spřažené mostní konstrukce nebo letmé betonáže. Následně betonované římsy mají technickou ochrannou funkci a tvoří architektonické zakončení svršku mostu.

Praktické, promyšlené stavebnicové systémy mají za cíl poskytnout hospodárné řešení pro většinu požadavků v oblasti pozemního stavitelství. Důraz je zde kladen na vysoký podíl pronajímatelných základních a systémových prvků, které pokrývají širokou škálu aplikací v tunelářství, mostním stavitelství a běžném pozemním stavitelství. 

Bednění

Inženýrské kontrukce

Realizace vrchních staveb metodou letmé betonáže - rychle a přesně s pomocí vozíku pro letmou betonáž VARIOKIT od společnosti PERI.
Bednicí vůz nasazený na ocelové spodní konstrukci pro výstavbu betonové části mostovky.
VARIOKIT Spodní římsový vozík VGB: Pro bednění a sanaci říms na okrajích mostů a mezi mostovkami.
Hospodárná výstavba nosných konstrukcí s pomocí stavebnice VARIOKIT pro inženýrské stavby.
VARIOKIT Římsová konzola VGK: Lehká konzola pro sanace i stavby krátkých mostů.
Římsová konzola VARIOKIT s uzavřenou lávkou představuje bezpečné a čisté řešení zejména pro krátké mosty a sanaci.
Dřevěný plnostěnný nosník PERI VT 20K je plnostěnný nosník s výškou 20 cm a optimální ochranou konců.
Samošplhavý systém ACS: Bezpečně nahoru s hydraulickým pohonem bez použití jeřábu.
S VARIOKIT Horním římsovým vozíkem VGW jsou vodorovné zatížení kompletně přeneseny pomocí tření, kotvení do konstrukce není nutné.
Pro zajištění hospodárné výstavby lze tunelové bednicí vozy v případě potřeby vybavit hydraulikou a elektrickým pohonem pro pojezd.
Individuální tvary vyrobené přesně na míru.
Příhradový nosník GT 24: dřevěný bednicí nosník pro širokou škálu aplikací
Velká únosnost systémových dílů zajišťuje optimální nasazení materiálu a tím minimalizuje náklady.
U systému PERI SCS jsou zatížení vyvolaná tlakem čerstvého betonu přenášena konzolou nekotveného bednění do kotev předchozího záběru.
Konzolové bednění bez potřeby lešení pro spřažené mostní konstrukce a montované mosty z betonových prefabrikátů.
LPS Screen - Lehká šplhavá ochranná stěna s mřížovým opláštěním.
Systém sklápěcí lávky FB 180: Univerzální pracovní a ochranné lešení.
Kolejnicový šplhavý systém RCS od společnosti PERI: univerzální stavebnice pro širokou škálu aplikací
Bednicí vozík, sestávající s pronajímatelného materiálu, lze optimálně přizpůsobit krajním geometrickým a statickým požadavkům a představuje tak velmi hospodárné řešení.
Podpěrný systém pro velká zatížení při výstavbě mostů a speciální aplikace v průmyslové výstavbě.

Chcete vědět více o našich produktech?

Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Kontakty na manažery odbytu bednění