You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Most Hongkong-Zhuhai-Macao (HZMB) | Přechodové části tunelu, Čína

Informace o projektu

Místo stavby: Hongkong, Čína

  • přechodové části tunelu východ a západ s vjezdy do tunelů a vlnolamy
  • 300 m dlouhé boční stěny s rampami až 56 m širokými a s tloušťkou stěn 2,50 m
  • 6 jízdních pruhů do portálů tunelu s podélným sklonem 3 %
  • oddělení jízdních směrů až 15,50 m vysokými železobetonovými stěnami, které slouží jako nosník pro zastřešení

35 km dlouhé silniční spojení Hongkong-Zhuhai-Macao vede v místě přistávacího koridoru mezinárodního letiště Chek Lap Kok v Hongkongu v tunelu pod vodou. I tento 6 km dlouhý, ponořený tunel byl úspěšně vybudován s know how PERI a nyní mohly být dokončeny také práce na hrubé stavbě pro přechodové části tunelu východ a západ. V jihočínské deltě Perlové řeky byly uměle nasypány dva ostrovy. 6 jízdních pruhů vede s podélným sklonem 3 %  do obou portálů tunelu.

Hongkong-Zhuhai-Macao Bridge (HZMB) | Tunel

Hongkong-Zhuhai-Macao (HZMB) | Provozní budova východ a západ

Požadavky

  • přechodové části tunelu a vlnolamy z nejkvalitnějšího pohledového betonu
  • 15,50 m vysoké železobetonové stěny z pohledového betonu SB 4 s jasně daným modulem spár a kotev a trvalou vodotěsností

Zákazník

China Communications Construction Company Ltd. (CCCC)

Výhody pro zákazníka

  • rychlé, bezpečné a jednoduché provedení podle návrhu techniků PERI
  • výroba stěn v pravidelných záběrech po 15 m
  • snadné přemístění bednicího vozíku
  • prvotřídní kvalita pohledového betonu
  • hospodárná a efektivní varianta s použitím systémových dílů stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT, systému nosníkového stěnového bednění VARIO a techniky spínání SK
Porträt von Meng Fanli, Projektleiter Westinsel, Lin Ming, Projektdirektor, Liu Haiqing, Projektleiter Ostinsel, China Communications Construction Company Ltd. (CCCC)
Meng Fanli | Lin Ming | Liu Haiqing
vedoucí projektu západního ostrova | projektový ředitel | vedoucí projektu východního ostrova

PERI hraje u této stavby století rozhodující úlohu. Vjezdové části tunelu a vlnolamy s nejvyššími požadavky na kvalitu jsou velmi náročné. Bednicí vozy je možné snadno přemístit a zajišťují tu největší bezpečnost a prvotřídní kvalitu pohledového betonu. Velmi jsme ocenili profesionální služby a snahu techniků PERI o dokonalost.

Řešení PERI

  • rychlé, bezpečné a jednoduché provedení s nezávislými vozíky pro bednění portálů se zahrnutím systémových dílů stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT, nosníkového stěnového bednění VARIO a techniky spínání SK
  • speciální konstrukce pro velkoplošné stěny z pohledového betonu, místy přes 21 m vysoké