You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Most Honkong-Zhuhai-Macao (HZMB) | Tunel

Informace o projektu

Místo stavby: Hongkong, Čína

Most Honkong-Zhuhai-Macao (HZMB), Čína
中国港珠澳大桥岛隧工程

  • nejdelší podvodní tunel na světě, téměř 45 m pod hladinou moře
  • část 35 km dlouhého silničního propojení mezi Hongkongem a Macaem/Zhuhai vede v oblasti přistávání hongkongského mezinárodního letiště Chek Lap Kok
  • doba výstavby:  2012 až 2015
  • délka tunelu: 6 km

Hongkong-Zhuhai-Macao (HZMB) | Přechodové části tunelu

Hongkong-Zhuhai-Macao (HZMB) | Provozní budova východ a západ

Požadavky

Výroba 33 částí tunelu, každá část je dlouhá 180 m, široká 38 m a vysoká 11,40 m.

  • maximální odchylka +/- 2 mm
  • hydraulické obedňování a odbeňování
  • dodání řešení bednění ve velmi krátkém čase
  • minimální požadovaná životnost 120 let

Zákazník

China Communications Construction Company Ltd. (CCCC)

Výhody pro zákazníka

  • výroba dna, vnější stěny a stropu bez vodorovných pracovních spár a především bez spínání
  • průmyslová výroba jednotlivých segmentů tunelu
  • přesná realizace dle požadavku projektu
Lin Ming, ředitel projektu
Lin Ming
ředitel projektu

PERI nás přesvědčila odborností, velkými zkušenostmi s podobnými projekty, ale také velkou efektivitou a úzkou spoluprací. Děkujeme spolupracujícímu týmu PERI za jejich úžasné nasazení u tohoto jedinečného projektu.

Řešení PERI

  • dva hydraulicky ovládané bednicí stroje pro záběry dlouhé 22,50 m s použitím metody s výsuvným nosníkem
  • šest hlavních konstrukčních celků na výrobní lince: bednění dna, dvou vnějších bednění a tří vnitřních bednění