You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Tunel Zvěrotice

Informace o projektu

Místo stavby: Soběslav , Česká republika

Modernizace trati  Veselí nad Lužnicí – Tábor – II. část

  • nový hloubený železniční tunel s délkou 370 m
  • celý tunel veden v levostranném oblouku o poloměru 2 802 m
  • ostění tunelu tvoří 37 železobetonových tunelových pasů, délka pasu 10 m
  • 1. betonáž - srpen 2020, plánovaná poslední betonáž - listopad 2021

 

Požadavky

  • pojízdné vnitřní a vnější bednění bez nutnosti použití jeřábu
  • minimální počet spínacích míst

Zákazník

HOCHTIEF CZ a.s.

Výhody pro zákazníka

  • pojízdné vnitřní a vnější ocelové bednění bez použití jeřábu
  • minimální počet spínacích míst - pouze 2 výškové úrovně spínání
  • stálá podpora firmou PERI na stavbě
Miroslav Ševčík
vedoucí projektového týmu

Před zahájením betonáží ostění vloni v létě jsme nabrali mírné zpoždění oproti harmonogramu. Byla těžká koronavirová krize a tím se zpozdil návoz formy ze Španělska. Do konce roku jsme skluz eliminovali a zabetonovali jsme 70 bm ostění tunelu s obrátkovostí formy 1 x za 11 dní - 7 taktů po 10 m . V zimní technologické přestávce roku 2021 jsme za výrazné pomoci firmy PERI doladili chod formy a nyní se nám zkrátila obrátkovost formy na 1 x za 8 dní.

Řešení PERI

  • ocelové tunelové bednění navržené na míru projektu
  • hydraulické pojezdy a ovládání vnitřní formy a samostatné hydraulické pojezdy a ovládání vnější formy