Zvěrotický tunel

Infrastrukturní projekty

Dopravní stavby zahrnují inženýrské stavby na dopravních cestách, jako jsou mosty, opěrné zdi a tunely. Slouží k překonávání překážek za účelem vytvoření nových tras a sbližování lidí - harmonicky začleněných do krajiny nebo sídelního prostoru prostřednictvím vhodného architektonického řešení. Díky moderním stavebním metodám lze realizovat nejrůznější konstrukční formy a povrchy - v plánovaném časovém rámci a zejména s ohledem na ekonomickou efektivitu, bezpečnost a trvanlivost. Bednicí a lešenářskou techniku PERI lze optimálně přizpůsobit příslušným rámcovým podmínkám - ať už se jedná o novostavby, nebo rekonstrukce. 

Přehled projektů

Stavebnici pro inženýrské stavby VARIOKIT je možné nasadit s doplňkovými systémovými díly i u metody letmé betonáže. Díky snadné obsluze mechaniky dosáhli stavaři při výstavbě dálničního mostu Tarnow 4-5 denního taktu. Zároveň u měnícího se průřezu mostu mohl být dodržen požadavek na minimální tolerance.
V důsledku kontinuálně se měnícího tvaru komorového průžezu kladla výroba vrchní stavby velké nároky na variabilitu a flexibilitu nasazených systémů bednění i lešení.
Dálniční most přes Opárenské údolí: 258 m dlouhý a 50 m vysoký obloukový most přes Opárenské údolí v Českém středohoří.
Zelený most u Žehuně: Podskružení s lešením PERI UP Rosett bylo navrženo a smontováno na základě typových zkoušek. Velmi krátká doba výstavby vyžadovala podepření celých 75 m najednou.
Mostní estakáda Trmice: Pro most dlouhý 1.083 m v Ústí nad Labem-Trmicích bylo vyrobeno s pomocí bednění PERI 59 mostních pilířů.
Most Tošanovice - Žukov: Konstrukci těchto bednicích vozů VARIOKIT tvoří tři hlavní součásti: bednicí soupravy, nosný rám v příčném směru a podélné příhradoviny.
Most přes údolí Porubky, Ostrava: Bednění spřažené mostovky pomocí spodních vozíků VARIOKIT.
Zvěrotický tunel
Stavba městského okruhu, Plzeň
Systém s únosnými konzolami MATFLEX, které přenesou zatížení až 250 kN.
Most Třanovice - Nebory
Rekonstrukce mostu, Měšice
Městský okruh, Křimická – Karlovarská v Plzni
Nová lávka pro pěší a cyklisty, Nymburk
Most Úsilné - Hodějovice
Novostavba obchvatu obce Bludov
Most Sázava
Tepelný převaděč ETE Křivonoska
Stavba mostu přes dálnici D10, Zápy
Podepření vysokopevnostními podpěrami HD PERI UP Flex
Podchod pro pěší u Neplachova
Most Markov, Slovensko: Řešení PERI s letmou betonáží zajišťuje optimalizaci pracovních výkonů.
Rekonstrukce mostu pod obcí Dolany
Sanace viaduktu, Ostrov nad Oslavou: Rekonstrukce viaduktu se systémem VARIOKIT a lešením PERI UP Flex.
Železniční most, Děčín
Zastřešení LGS
Kozákův most přes vodní nádrž Římov
Rekonstrukce a zvedání mostů, Ostrava - Svinov: Součástí revitalizace byla celková rekonstrukce NK mostu: výměna ložisek, úpravy počtů nosníků, ošetření kotevních oblastí nosníků a rozsáhlá sanace pilířů. Aby byl proces rekonstrukce proveditelný, muselo být každé mostní pole zvednuto o cca 1,50 m.
Rámový most ze systému lešení PERI UP Rosett a stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT.
Rekonstrukce mostu Davle
Pracovní lávka VGK nasazená na prefabrikovaných nosnících.
Podepření mostu na dálnici D1, Hvězdonice: Flexibilně vytvořené zabezpečení stavby se systémem VST.
Zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha: Bednění klenby tunelu vytvořené ze systémů VARIOKIT, GRV a nosníků GT 24.