Modernizace železniční trati Púchov - Žilina, Slovensko
Informace o projektu
Místo stavby: Púchov, Evropská unie
- ocelový obloukový most s délkou 127,00 m, šířkou 14,00 m a vzepětím oblouku 21,00 m
- objekt tvoří přemostění s délkou cca 380 m
- šestipolová nosná konstrukce s rozpětím polí 30, 60 + 30, 60 + 124, 80 + 124, 80 + 30, 60 + 30, 60 m
Požadavky
- návrh konstrukce z lešení pro montáž a svařování oblouků, svislých táhel, vodorovných ztužidel a pro zpřístupnění svarů jednotlivých dílů
- postavení lešení a vytvoření bezpečných přístupových cest a pracovních plošin
Zákazník
FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s., Brno
Výhody pro zákazníka
- flexibilita, ochota a kvalita při dodávce komponentů a doporučení montážní firmy, což umožnilo splnění náročných úkolů při montáži na stavbě
Ing. Jiří Nováček
stavbyvedoucí
Vzhledem k variabilitě prostorového lešení PERI UP bylo možné provést montážní a natěračské práce na obloucích a táhlech na železničním mostě přes Nosický kanál v Púchově. Děkuji firmě PERI za flexibilitu, ochotu a kvalitu při dodávce komponentů a doporučení montážní firmy, což umožnilo splnění náročných úkolů při montáži na stavbě.
Řešení PERI
- využití modulového lešení PERI UP Flex
- na vnitřních stranách oblouků řadové lešení s výškou 21 m, osazené pouze horní podlahou šířky 1,00 m, respektující tvar oblouku
- propojení řadového lešení příčně v místě ztužidel 12 sestavami prostorového lešení, sloužícími současně jako přechody mezi oblouky a pracovní podlaha pod vodorovnými ztužidly
- 3 výstupové věže se schodištěm PERI UP s maximální výškou 20 m